Why? soft rejected psd template 5 times

Help me please, be specific

what is your item issues ?
how people give you the solution without issue ?

1 Like

@unlockdesign
Your design need learning more improvement because is basic design.

1 Like

@jeriteam007
Bro it’s not my design! it’s @Ycdp design. I just ask what is the soft issue cause https://prnt.sc/k6lsmv

1 Like

@unlockdesign

Yes I know @Ycdp is design. but is bad colors, box-shadow, spacing, need improvement typography, I not like gradient title of section for example screenshots:

29

Maybe you don’t understand me because my english is not good sorry, I speak only spanish.

1 Like

Thanks Another opinion … put examples @SpaceStockFootage @themefire @ThemeSLR @n2n44 @charlie4282 @Novocaina

I’m going to change the titles to a solid color. What colors do you recommend for the whole page, and what font?

show me the padding and spacing errors please

@Ycdp

No me hiciste casos lo k te dije necesites aprender mejorar diseño. yo tengo diseño aprobada en themeforest.

and what I do (add, remove, change) with that design if it is pre-approved

what colors, typography, spacing do you recommend

Eliminar sombra o añadir mas suave sombra(opacidad 25% a 35%), cambiar colores, tienes que medir mismo arriba y abajo de la sección más de 80px, padding o margin 30px, quitar gradiente de titulo de sección y también iconos, cambiar nombre otro fuente para usar mejorar más facil leer clientes. Espero me hagas caso saludos.

Que fuente y colores recomiendas

1 Like

Fuentes: Lato, Open sans, roboto, busca fuente de google bajar gratis.

Da un ejemplo del espaciado por favor

1 Like

Tu eliges mejor colores puedes copiar solamente colores otros diseños themeforest approbada pero no copies diseños.

En el primer diseño utilice roboto

no sabes usar photoshop? pero photoshop hay una regla para medir.

Ok.