Scam and scam Goza - Nonprofit Charity WordPress Theme

Hola buenas noches, soy director de una empresa de diseño web en Granada (España) y hace 1 semana compré una plantilla Goza - Nonprofit Charity WordPress Theme y después de varios intentos de instalación y hablar con el soporte responsable no funciona. Les dí los accesos por ftp y a mi cuenta de hosting y su contestación fué que no sabían ni siquiera ellos el problema de porque no funcionaba.

Evidentemente les pedí la devolución del importe y ya no he vuelto a saber ninguna noticia mas de ellos a través del soporte de tickets.

Quisiera saber quien se hace responsable de todo esto. Antes de emprender acciones legales con mi abogado. Muchas gracias.

Hello good evening, I am the director of a web design company in Granada (Spain) and 1 week ago I bought a Goza - Nonprofit Charity WordPress Theme template and after several attempts to install and speak to the responsible support it does not work. I gave them the accesses via ftp and my hosting account and their answer was that not even they knew the problem of why it was not working.

Obviously I asked them to refund the amount and I have not heard any more news from them through the ticket support.

I would like to know who is responsible for all this. Before taking legal action with my attorney. Thank you.
Obviously I asked them to refund the amount and I have not heard any more news from them through the ticket support.

I would like to know who is responsible for all this. Before taking legal action with my attorney. Thank you.

Your best option would be to contact Envato Market Help and Support

As that is a 5 star rated theme it would be helpful to include screenshots of your conversation with the author

1 Like

ok perfecto lo tengo todo guardado. Muchas gracias.

1 Like

Hola, ya realicé ese formulario para el reembolso hace mas de 6 días y no he tenido contestación niguna del autor ni de envato. Como puedo realizar la disputa?

La cuestión es que en el formulario de rrembolso no me aparece ya el tema web que compré pero si en la pestaña de mis descargas

If it’s in your downloads but not on the refund ist then the refund request may have been rejected.

You can reach out to envato directly and see if they can help Envato Market Help and Support